Zgłoszenie reklamacji

Instrukcja zgłaszania reklamacji

  • Klient zgłaszając reklamację produktów zakupionych w C&C Partners Sp. z o.o. potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem Sprzedaży oraz Klauzulą informacyjną RODO i je akceptuje
  • Każde zgłoszenie reklamacyjne otrzymuje swój unikalny numer RMA. Dokument RMA będący podstawą reklamacji, zostanie przesłany na adres e-mail podany podczas rejestracji reklamacji.
  • Opis reklamacji powinien zawierać szczegółowe informacje związane ze zgłaszanym problemem. Pozwoli to na szybszą weryfikację zasadności reklamacji, a co za tym idzie, na przyspieszenie terminu jej realizacji.
  • W przypadku, kiedy reklamacja jest związana ze zwrotem towarów, do przesyłki należy dołączyć dokument RMA, a na opakowaniu umieścić numer zgłoszenia reklamacyjnego RMA. Wysyłka bez numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA zostanie odesłana na koszt klienta.
  • Reklamowane produkty muszą być starannie zapakowane i zabezpieczone na czas transportu, a następnie przesłane na adres: C&C Partners Sp. z o.o., ul. Wilkowicka 18a, 64-100 Leszno.
  • C&C Partners Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towarów powstałych w czasie transportu.

 

Administratorem danych osobowych jest C&C Partners sp. z o.o. kontakt: rodo@ccpartners.pl).  Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zgłoszenia reklamacyjnego lub serwisowego lub przekazaniu Państwu informacji o statusie zgłoszenia serwisowego. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do organu nadzorczego. Szczegółowa informacja dotycząca ochrony danych dostępna w Polityce prywatności.