Cennik wsparcia technicznego:
Lp. | Nazwa | Cena netto |
---|---|---|
1 | Godzina pracy technika wsparcia zdalnego/lokalnego w godzinach 8:00 – 16:00 w dni robocze. | 400,00 zł * |
2 | Dojazd do klienta do 500km (w tym 1 godzina wsparcia technicznego lokalnie). | 2 000,00 zł * |
3 | Dojazd do klienta powyżej 500km (w tym 1 godzina wsparcia technicznego lokalnie). | 2 500,00 zł * |
*Usługi zdalnego wsparcia dotyczą systemów CCTV, SKD, PSIM, Intercom w zakresie weryfikacji oraz usunięcia zgłoszonych usterek. Usługi aktualizacji systemów wyceniane są indywidualnie. W celu uzyskania wyceny należy przesłać zapytanie na adres support@ccpartners.pl lub skontaktować się z opiekunem handlowym.
Drogi kliencie, istnieje możliwość zawarcia umów wsparcia technicznego. Proszę zgłoś się do swojego opiekuna handlowego w celu omówienia wyceny oraz warunków współpracy. Przypominamy, że nowo zawierana umowa wsparcia technicznego poprzedzana jest przeglądem zerowym rozliczanym według stawek godzinowych obowiązujących w cenniku wsparcia technicznego.