Cennik wsparcia technicznego:

Lp. 

Nazwa

Cena netto

1

Godzina pracy technika wsparcia zdalnego/lokalnego w godzinach 8:00 – 16:00 w dni robocze.

 400,00 zł *

2

Dojazd do klienta do 500km (w tym 1 godzina wsparcia technicznego lokalnie).
Każda kolejna godzina wizyty serwisowej to dodatkowa opłata zgodnie z pkt. 1.

2 000,00 zł *

3

Dojazd do klienta powyżej 500km (w tym 1 godzina wsparcia technicznego lokalnie).
Każda kolejna godzina wizyty serwisowej to dodatkowa opłata zgodnie z pkt. 1.

2 500,00 zł *

*Usługi zdalnego wsparcia dotyczą systemów CCTV, SKD, PSIM, Intercom w zakresie weryfikacji oraz usunięcia zgłoszonych usterek. Usługi aktualizacji systemów wyceniane są indywidualnie. W celu uzyskania wyceny należy przesłać zapytanie na adres support@ccpartners.pl lub skontaktować się z opiekunem handlowym.

Drogi kliencie, istnieje możliwość zawarcia umów wsparcia technicznego. Proszę zgłoś się do swojego opiekuna handlowego w celu omówienia wyceny oraz warunków współpracy. Przypominamy, że nowo zawierana umowa wsparcia technicznego poprzedzana jest przeglądem zerowym rozliczanym według stawek godzinowych obowiązujących w cenniku wsparcia technicznego.