Interkomy parkingowe – optymalizacja rozwiązań zarówno na mniejszych jak i dużych, zautomatyzowanych parkingach

Interkomy parkingowe to rodzaj domofonu parkingowego, który umożliwia komunikację użytkownika parkingu z wyznaczoną obsługą, pracownikami obiektu. Zweryfikowano celowość i efekt montażu interkomów parkingowych zarówno na niedużych przestrzeniach parkingowych, jak i tych mieszczących setki pojazdów. W obu przypadkach okazuje się, że interkomy parkingowe optymalizują pracę obsługi firmy, zapobiegają problemom związanych z parkowaniem, niwelują frustrację klientów, zwiększają bezpieczeństwo obiektu itp.

Dodatkowo interkomy parkingowe można z powodzeniem zintegrować z innymi czynnościami, jak np.: sterowaniem, otwieraniem i zamykaniem  szlabanów, pobieraniem danych o stanie dostępnych miejsc parkingowych, wydawaniem głosowych komunikatów z tym związanych itp.

Interkomy parkingowe to więc element inteligentnego i racjonalnego zarządzania obiektem i czasem, korzystających z niego użytkowników.

       Interkom Commend WS211

Sprawdź funkcjonalności interkomu Commend WS211 od C&C Partners

Interkomy parkingowe – funkcje i ważne parametry

Na co pozwalają interkomy parkingowe? Ich główne funkcjonalności to:

  • zgłaszanie głosowe problemów z wjazdem czy wyjazdem z parkingu;
  • zapewnienie bezpieczeństwa i płynności w ruchu;
  • zgłaszanie problemów z dokonaniem płatności za parking;
  • pomoc w poszukiwaniu pojazdów;
  • szybkie reagowanie w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia itp.

Pamiętajmy również, że interkomy parkingowe powinna cechować dobra jakość audio, tak aby rozmowy były zrozumiale i nie zakłócone niepotrzebnymi szumami, np.: pasmo 8kHZ. Dodatkowo ważny jest parametr ustawienia głośności urządzenia (np.: do 103 dB), tak aby z powodzeniem można usłyszeć rozmówcę przy większym hałasie w około, czy przywołać osobę oddaloną od interkomu parkingowego.

Zobacz również: