Obowiązki recepcjonistki czy recepcjonisty zmieniły się na przestrzeni lat. Uśmiechnięta, dobrze ubrana osoba może być pierwszym kontaktem klienta czy pracownika z firmą. Może też być osobą wypełniającą także inne obowiązki, niekoniecznie z poziomu stanowiska zlokalizowanego właśnie w recepcji, a pierwszy kontakt z gościem może zostać zastąpiony przez inteligentne systemy wsparte sztuczną inteligencją.
Pytanie zatem brzmi: czy jakikolwiek software/rozwiązanie jest w stanie zastąpić nawet najlepszą recepcjonistkę(-tę)?
Oczywiście, że tak!
Personalizowany pod względem konstrukcji, a także zaszytych funkcjonalności „technologiczny recepcjonista”:
- wita gości, personalizując powitania dla wcześniej zaplanowanych wizyt (funkcja rozpoznawania twarzy)
- zarządza bezpieczeństwem i przepływem osób w budynku
- zapewnia niezawodną, wysokiej jakości komunikację głosową
Udowadniamy, ze warto myśleć niestandardowo, wprowadzając jednocześnie procesy optymalizacji w firmie!