Nowoczesna recepcja na miarę naszych czasów!

Czy można zastąpić jej tradycyjny charakter technologicznymi rozwiązaniami?

Obowiązki recepcjonistki czy recepcjonisty zmieniły się na przestrzeni lat. Uśmiechnięta, dobrze ubrana osoba może być pierwszym kontaktem klienta czy pracownika z firmą. Może też być osobą wypełniającą także inne obowiązki, niekoniecznie z poziomu stanowiska zlokalizowanego właśnie w recepcji, a pierwszy kontakt z gościem może zostać zastąpiony przez inteligentne systemy wsparte sztuczną inteligencją.

Pytanie zatem brzmi: czy jakikolwiek software/rozwiązanie jest w stanie zastąpić nawet najlepszą recepcjonistkę(-tę)?

Oczywiście, że tak!
Personalizowany pod względem konstrukcji, a także zaszytych funkcjonalności „technologiczny recepcjonista”:

  • wita gości, personalizując powitania dla wcześniej zaplanowanych wizyt (funkcja rozpoznawania twarzy)
  • zarządza bezpieczeństwem i przepływem osób w budynku
  • zapewnia niezawodną, wysokiej jakości komunikację głosową

Udowadniamy, ze warto myśleć niestandardowo, wprowadzając jednocześnie procesy optymalizacji w firmie!