Większość pasażerów posiada telefony komórkowe, jednak nadal bardzo ważną rolę odgrywa system komunikacji wewnętrznej, bazujący na wyraźnie oznaczonych, łatwo dostępnych interkomach SOS.
Po pierwsze dlatego, że wezwanie pomocy sprowadza się do naciśnięcia jednego przycisku, po drugie operator od razu wie, który interkom został użyty i w którym miejscu doszło do zdarzenia.
- Nasze kolumny komunikacji SOS, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, już wkrótce będą służyły pasażerom na kolejnych 133 dworcach linii E20 i E30.
- System komunikacji jest zgodny z wymaganiami w ramach wytycznych IPI-4.
- Kolumny SOS będą dostarczane w ramach projektu realizowanego wraz z Aldesa Polska dla PKP Polskie Linie Kolejowe.
Urządzenia służące do komunikacji głosowej SOS możecie spotkać m.in. na peronach stacji Gdańsk Główny, Bydgoszcz Główna i w większości portów lotniczych w Polsce